Zgon emocjonalny :**

Opis Bloga

cześć, wstaje rano już mam dość.


«  September 2020  »
MonTueWedThuFriSatSun
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930 

Moje Menu

* Start
* Mój Profil
* Archiwum
* Przyjaciele


SPADAJ! Ale I Tak Cię Kocham <3

Ogólnie sądzę że faceci to frajerzy ;(
Mam koleżankę E<3 która dużo przeżyła z swoim chłopakiem ciągle zrywali i ciągle wracali do siebie ale się kochają i to jest najważniejsze  może ich drogi połączą się kiedyś znowu i będą żyć długo i szczęśliwie ;) życze im szczęścia ale to nie sprawiedliwe że dziewczyny muszą cierpieć przez takich debili którzy bawią się uczuciami każdej dziewczyny ....



Najgorsza minuta w życiu ? w której tracisz cały swój świat , wszystkie marzenia i plany ..





Dodano: 02:56, 18.1.2013
Link

Zwariowana <3

*Dlaczego najlepsi ludzie mieszkają tak daleko od nas?*

Dodano: 02:50, 18.1.2013
Link

zrób mi malinke♥♡:*

Tak mnie zastanawia, co teraz robisz, o czym myślisz, czy tęsknisz, czy coś planujesz. Tak mnie zastanawia, czy pamiętasz jak wygląda mój uśmiech, jak cieszą się moje oczy. Ty się nie zastanawiaj nad tym, bo dobrze wiesz, że właśnie zamykam oczy i wyobrażam sobie, te niebieskie oczy i cudne usta rozciągnięte w uśmiechu.

Dodano: 02:36, 18.1.2013
Link

 

Najgorsze uczucie? Gdy wiesz, że jemu nie zależy, a mimo wszystko wciąż masz nadzieję, że napisze.


Dodano: 12:40, 18.1.2013
Link

Ferie 2 tygodnie LUZU <3

Czas zimowych sesji uważam za otwarty ! ;P xdd

Dodano: 10:39, 17.1.2013
Link

  nóżki ;DD Chodź raz chce poczuć się jak mała dziewczynka 

Dodano: 10:19, 17.1.2013
Link

Zabierasz mi siebie <3

Nie ogarniam swojego życia, nie ogarniam ludzi którzy życzą mi jak najgorzej a mijają mnie na ulicy mówiąc 'siema', nie ogarniam fałszywej przyjaźni, która ostatnio zdarza mi się często, nie ogarniam tej miłości która ciągle wystawia mnie do wiatru. Nie ogarniam siebie, życia, problemów. jestem słaba .

Dodano: 10:03, 17.1.2013
Link

† †Bitch please †

Na huśtaw­ce z mo­tyli i malw uciekam od miej­sca, w którym ko­lej­ni człon­ko­wie rodzi­ny ro­bią wszys­tko, bym była prze­ciw­ko in­nym. Chcę znów być dziec­kiem i nie wiedząc o prob­le­mach zgu­bić się wśród kart ko­lej­nej książki.

Dodano: 06:42, 17.1.2013
Link

Mrrr Twój Uśmiech <3 <3

Jeżeli uważasz , że Twój uśmiech skierowany do mnie poprawi mi humor no to .. się kurwa nie pomyliłeś

Dodano: 06:34, 17.1.2013
Link

Kuram Cię, Kuram Cię bardzo dużo ! ♥

Ważne, aby mieć kogoś takiego, kto cię kopnie w odpowiednim momencie w dupę, wyzwie cię, siądzie na psychikę. on to robi dlatego, żebyś sobie życia nie zmarnował i żebyś się otrząsnął. ten ktoś nazywa się 'przyjaciel'


Dodano: 06:16, 17.1.2013
Link



Gry online : Wyszukiwarka Mp3 : Filmy online