Czy ta walka mi sie uda.? Czy ja bedę kiedys chuda.? Czy powiem sobie szczerze ,,jestes piękna, uwierz, wierze,,.?!

Opis Bloga

Waga startowa-65 Obecna waga-58 Najniższa waga-48


«  February 2020  »
MonTueWedThuFriSatSun
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

Moje Menu

* Start
* Mój Profil
* Archiwum
* Przyjaciele
* mOtylek.!x]
* Zakręcona
* Sachmet
* mOtylek.!x3
* Nikola.!:)
* Nirvana
* Rebecca


PORAZKA.!

'.Schudłam 3 kg i znów 3 kg przytyłam;(

'.Pomózcie mi.;*

'.Ile mam jesc co cwiczyc, czego nie jesc itp.

'.Powiedzcie jak moge szybkO schudnąc.!

'.Mam nadzieję ze pojawią sie jakies propozycje.!

 

EmO


Dodano: 5:26, 16.4.2010
Komentarzy (3) | Dodaj Komentarz | Link

` poczekaj, wytrzymaj, oddychaj głęboko ... walcz o swoje marzenia.!

'.Postanowiłam wrócic na bloga.x3

'.Opowiem co sie działo ostatnio.:P

'.Święta, były koszmarne;/ Jadłam wszystkO co mi w łapy wpadło.! WszystkO.! Nie miało znaczenia czy jest to ciasto czy batonik.:[

'.We wtorek postanowiłam zrobic głodówke, udała sie:)

'.W środe i czwartek tez zrobiłam głodówke.!^^ Oczywiscie tez sie udały..:)

'.W piątek zaczełam pic soki i rózne napoje, zeby powoli wyjsc z tej głodówki.!x)

'.Dzisiaj zjadłam ok.600kacl, w sumie wyszło mniej ale nie chce mi sie tego dokładnie liczyc dlatego zaokrąglam:)

'.Hmmm...600kcal. Nie jest źle...

'.Na samą mysl ze jutro z pewnoscią bedzie wiecej smutnO mi.;/

'.Niedziela i te głupie obiady z rodziną.;(

'.No cÓz zobaczymy jak będzie.:)

'.To tyle...

'.Nie wiem czy będę pisac notki codzienniE.:[

'.Was oczywiscie będę cOdziennie odwiedzac.:**

'.<3

 

 

 

!.EmO.!x3^^xD


Dodano: 5:10, 10.4.2010
Komentarzy (1) | Dodaj Komentarz | Link

'.Dziękuję ZAKRĘCONEJ I NIKOLI ZA WSPARCIE.!;***


Dodano: 11:40, 27.3.2010
Komentarzy (14) | Dodaj Komentarz | Link

Kiedys staniemy na szczycie, i głosno krzykniemy, że kochamy życie.!

'.Hey Skarby.!;***

'.Aaaaaa.! Jaka ja jestem szczęsliwa.!x3 xD x]

'.WkOncu zaczełam wierzyc w siebie.!;)

'.Waga spadła.!^^

'.Juz nie waze 62 kg, ani 61, anie tez 60.!^^

'.Waga pOkazała 59,5 kg.! AjCc bOoOskO jest.!;]

'.Czuje sie fantastycznie, teraz zrOzumiałam ile szczęscia dawała mi ana.!

'.Będziemy piękne.!

'.Przepraszam że tak żadkO piszĘ, ale mam małO czasu, nauka i wgl.;/

'.Was odwiedzam, żeby nie byłO.!^^xD

'.Dziekuje Wam za wsparcie.!;***

'.Dzisiaj zjadłam:

-activie ok.130kcal

-gOłąbka, bez sosu (nie wiem ile ma kcal.;/ Ale myslę ze nie wiecej niz 500kcal.!)

<333

 

 

!.EmO.!x3

 

 


Dodano: 5:17, 23.3.2010
Komentarzy (3) | Dodaj Komentarz | Link

` Don't worry , be happy i do przodu .! ;))

'.Hey Skarby.!^^xD

'.AjĆc wczOraj zawaliłam...No, nie będę sie użalac na sObą.!;/

'.Bo w sumie nie ważne ile razy sie ypadnie, ważne ile razy sie pOdniesie.:P

'.Dzisiaj zaczynam diete od nOwa.! Na poOczątek 1000kcal.:)

'.A co do cwiczen to wykombinOwałam cOś takiego.!xD x3 x]

'.1 tydzien-100 przysiadów, 100 brzuszków, 100 pajacyków
'.2 tydzien-150 przysiadów, 150 brzuszków, 150 pajacyków
'.3 tydzien-200 przysiadów, 200 brzuszków, 200 pajacyków
'.4 tydzien-250 przysiadów, 250 brzuszków, 250 pajacyków
'.5 tydzien-300 przysiadów, 300 brzuszków, 300 pajacyków
'.6 tydzien-400 przysiadów, 400 brzuszków, 400 pajacyków

'.A6W
'.1 tydzien-3 serie po 8 pOwtórzen
'.2 tydzien-3 serie po 10 pOwtórzen
'.3 tydzien-3 serie po 15 pOwtórzen
'.4 tydzien-3 serie po 17 pOwtórzen
'.5 tydzien-3 serie po 20 pOwtórzen
'.6 tydzien-3 serie po 22 pOwtórzen

'.Mam zamiar trzymac sie tych cwiczen.!^^

'Jak na razie zrObiłam 100 pajacyków, 50 przysiadów.:P

'.A jeśli chOdzi o cwiczenia pOza prOgramOwe to na razie byłO 100 skOków na skakance.!x)

'.Chciałam Wam jeszcze bardzO pOdziękowac za wsparcie.!<3;*

'.14.23.Edit.!:

W sobote jade na zakupy.!xD x3 x]

Więc jutrO zrObie głOdówke.!:)

Co o tym myslicie.?^^

A w nastepną sobote(27.03) mam sie spOtkac z takim meGa ciachem.!:*<3

Musze schudną do tegO czasu, jak najwięcej sie da.!:P

 

 

 

!.EmO.!                                                                                                                    1o.34.

 


Dodano: 11:12, 18.3.2010
Komentarzy (7) | Dodaj Komentarz | Link

Mało czasu.;/

Hey mOtylki.!<3

Idzie mi super, nie przekraczam 1000kcal.:)

Cwicze.!:)

Przepraszam ze tak krótko, ale nie mam czasu, strasznie zabiegana jestem.:(

Ale Was oczywiscie odwiedzam.!^^

 

 

!.EmO.!


Dodano: 4:22, 16.3.2010
Komentarzy (3) | Dodaj Komentarz | Link

<- Poprzednia strona | Następna strona ->



Gry online : Wyszukiwarka Mp3 : Filmy online